Ändring och pannkakor

Idag började dagen med ett bad med lillan 07.30 :)

Sedan tog jag på lillen och lillan så begav vi oss ner till mormor
på en morgonkaffe:)

I dag var jag snäll och lät gubben sova lite längre.
Sedan ringde jenny och ville jag skulle komma med frallor.
SÅ jag och barnen åkte dit så käkade vi lite sedan städade vi
hela huset och packade upp lådorna som fanns kvar:) Fint fint blev det.

Man kan ju säga att de är stor förändring på huset sedan innan:)
Kolla själva:)

FÖRE   JENNYS OCH RICHARDS SOVRUM

EFTER JENNY OCH RICHARDS SOVRUM



TOALETTEN FÖRE


TOALETTEN EFTER


TV RUMMET FÖRE


TV RUMMET EFTER


HALLEN FÖRE


HALLEN EFTER DÅLIGA BILDER


ÄNDA BILDEN FRÅN KÖKET FÖRE.


KÖKET EFTER


ÄNDA BILDEN FÖRE TILL LIAMS RUM MEN DET BLÅA DÄR NERE VAR GRÖNT INNAN


LIAMS RUM EFTER MEN DÅLIGA BILDER

Detta är bara bilder nu från när dem flyttat in, fler saker är påväg från jennys förra lägenhet:)
Men hade jätte kul medans vi städade, plus att vi lyckades att få alla 3 barnen att somna samtigt nästan:)


:):)


Sedan blev det att göra pannkakor, för kent och richard skulle komma:)
Sedan blev det en snabb kvällsrunda sedan hem och lägga barnen:) Tack
för en underbar dag:)

Ha de nice
Älskar Er Lillan, Lillen och Kent<3

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback