bvc och felicia

Igår blev det upp med lillan till dagis:)

Sedan efter dagiset fick jag och jenny för oss att
vi skulle gå till broby till felicia. Det ända problemet var att
vi var två vuxna men hade 3barn så planen gick åt skogen rätt snabbt. vi hann komma
en liten bit upp i byn, vände sedan och gick hem för att ta bilen dit:)

Så man kan säga att det var fullt ös med 4barn och 3 vuxna:)
Den ända som var rätt så lugn var lillen:) Dem andra körde fullt ös.


Undra vart i röran liam är;)

Tidigare på dagen var vi även på bvc med lillen.
Han hade gått upp 190g på 5dagar så barnmorskan var
jätte glad. Dem brukar vara nöjda om barnet gått upp mellan
150-200g på en vecka. Även huvudomfånget var perfekt, så lillgossen
växer precis som han ska:)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag började dagen med att man gjorde frukost till lillan och slog på tv:n.
bytte sedan två fina bajsblöjor på lillan och lillen sedan blev de påklädning.

Gubben ligger i sängen och sover än önskar att det var jag som låg där och han var uppe:)

Nu ska jag städa och bädda barnens säng, sedan om jag orkar göra vid mig själv lite.

Har inte en blekaste aning om vad som händer idag men det återstår att se;)

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback