Nästan en hemma dag

Idag har varit nästan en hel hemma dag kan man säga.

Vi har lekt lite, läst bok och städat i mellan åt:)

Synd bara att damsugaren är sönder:(

Blev en snabb runda till Freddie eftersom man inte får träffa han på
ett tag nu:( Jätte trevligt och de bjöds på kaffe och te:)
Även lillan var glad som både fick två glassar och en hel låda med godis:)

Gubben har även varit inne och köpt bromsklossar till bilen eftersom våra inte alls
är bra längre:( Så ska bli skönt när gubben har satt på nya.

Idag var bara en sån dag där jag ville ge gubben någonting för att han är så himla
underbar så när jag hade varit i affären var jag tvungen att åka inom blomsteraffären
och köpa 3 fina rosor och berätta hur stolt jag är över honom.

Nu ska man förbereda barnen inför sängen och sedan blir det nog pizza om man
inte orkar göra någon lätt mat:)



Ha de gött!

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback