helg

Helgen har varit helt okej:)

Ifredags åkte lillan till sin pappa och har varit där hela helgen
fram tills idag:( har saknat henne jätte mycket.

Jag kent och lillen har mesta tiden av helgen spenderats hemma hos jenny
och richard. Där vi både har hunnit med pizza och grillat:P
Även godis och lite trams:P

i söndags blev det bilbingo medans gubbarna var hemma och
gjorde vid richards och jennys baksida.
Tyvärr vann inte jag någonting, men kan säga jag skrattade åt mormor:P
Men jenny vann 300kr tror jag det var.

Gossen har blivit lite förkyld inte alls kul:(
Men bvc idag gick jätte bra. Han har gått upp bra och huvudomfånget
är helt perfekt:)

Idag har vi även sålt vår gamla soffan plus diskmaskinen som vi inte hade någon
nytta av, var skönt att bli av med det. Haha ni skulle sett mig när jag körde det stora
släpet:P haha

Nu på kvällen blev de tacos och glass, sedan badet och sagan med lillan så nu ligger hon
i sängen:)


Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback