bvc

Idag blev det upp kl 8 för att göra lillan i ordning för dagis:)

Men även kent och lillen följde med för att lämna henne:)

När vi kom hem blev det upp till mamma på en kopp kaffe
Men även liam och jenny kom dit:) Jenny hade frallor med sig as gott:)

När klockan närmande sig ett blev det att åka till bvc med lillen:)
Allt såg bra ut och han växer precis som han ska:)
Hämtade upp lillan på dagis och körde hem och lekte lite.

Kent han gick till garaget och fixade lite medans jag väntade på annica:)
Hahha när hon väl kom skulle vi alla åka till felicia:)

Men vi kom inte så långt för annicas bil började koka och ingen av oss fick av locket,
och vi hade ca 3dl vatten:( Så där var vi fast i ca 30min med 3barn inte lyckat kan jag säga.

Men fy fan vad arg man kan bli var säkert 100 bilar som körde förbi och en ända kunde stanna och det var en tjej som inte heller kunde hjälpa oss:( Men tur som är kom bengt och hjälpte oss:)
För vi stod mitt i vägen:(

så nu har man äntligen kommit hem från felicia, lagat mat och stoppat
barnen i säng. Så nu väntar man bara på att gubben ska komma upp från gargaet så man kan mysa lite:)



Ha de nice!

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback