Förlossning och övrigt

Först får jag väl börja med att säga att kulan är borta och nu till världen

har lille lukas kommit:)
13/9
Förlossningen gick jätte bra och rätt så snabbt tog ungefär 7timmar från första värk
tills han var ute:) Han vägde ca 3555g och var 51cm lång:)
Jag hade ett underbart stöd hela vägen både från Kent min sambo och från min familj:)
Är så himla tacksam för att jag har er:)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Cassandra gumman har tagit det jätte bra att hon har blivit stora syster:)
Hon försöker hela tiden hjälpa till på sitt lilla sätt:) Men även hon vill ju leka bebis ibland:)
Riktigt stolt och duktig syster är hon<3


En sak var rolig:) Det första hon sa till mig när dem hämtade upp oss på bb var
"Mamma nu kan du bära mig igen" sedan slog hon mig i magen:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu hade jag tänkt börja skärpa mig och blogga igen :) Ialla fall ett tag, har ju fått väldiga
kommentarer för att man inte skrivit:)

Idag började dagen med att lillan kom in och väckte oss, sedan blev det snabbt upp
och göra vid alla 4.
Efter det åkte jag och josse till willys och handlade medans lillan, lillen och kent stannade hemma.
Willys är ju verkligen ingen hitt att stor handla i nu när dem håller på att göra om kan jag säga:(.

Men mat fick vi ialla fall tag på:) sedan vidare till nästa affär och handla det sista som vi inte hade¨
handlat på willys. Sedan blev det full fart hem och packa upp maten.

Sedan blev det ett snabbt hej till kents pappa och hans familj som har varit på besök idag.
Jag var tvungen att köra och lämna pappper plus att jag skulle till tandläkaren:(

Blev sedan full fart hem, där det blev lite prat och kaffe:)


Nu har kents pappa precis åkt hem och kent han gick ut i garaget och jag hamnade här:)
Men måste snart slita mig för måste göra lite mat är hungrig, men återkommer sedan för ikväll
blir det ny header på bloggen:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill även passa på att tacka alla för alla saker ni köpt till både lillen och lillan:)
det har varit till stor hjälp och nytta:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite små bilder:)



Imorgon blir de dagis för lillan och även bvc:)

ha det gött:) för de ska vi :D

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback