båt och grillning

Idag vaknade jag och lillan klockan 5 påmorgonen eller rättare sagt

lillan väckte mig då och tyckte jag skulle gå upp:)

så upp gick vi och sedan dess har dagen gått så himla segt men vi har ändå
hunnit med en del saker :)

Lillan åkte med mamma och bengt till båten och fiskade samt hälsade på mormor:)
jag och kent fick besök av jenny och richard som hade frukost med sig:) sedan
blev de kaffe och massa tjat om vad vi skulle göra. Så till slut blev det att åka till felicia
på kaffe:)
Men det blev inte allt denna dagen utan efter det bestämde vi oss för att åka till tydinge och
grilla och spela kubb:)

Så hem och fixade saker, hämtade upp lillan. och iväg for vi (jag kent lillan liam jenny och richard
för att hämta felicia och maria som också skulle följa med.

Vädret var inte speciellt bra men maten som gubben grillade blev skit god så de var bara till att äta
och se glad ut:)



Nu är vi äntligen hemma och lillan har fått sitt bad eftersom hon såg värre ut än en sotare:)haha...
Så nu blir det att kent ska fixa en sak och jag tar en stund vi datan och lillan nannar gott...

Älskar kent och lillan överallt annat<3

-------------

Imorgon blir det upp tidigt med lillan till dagis och sedan efter det iväg med annica jhonny leo och deras lilla plus jenny liam och richard till badhuset för en underbar dag:)

Permalink mamman och lillan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback